Het is bijzonder belangrijk om kennis te delen over Bejo’s rassen met collega’s en klanten. Omdat we de Open Dagen dit jaar helaas niet kunnen organiseren, hebben we plannen gemaakt voor alternatieven.  

Met online marketing en film brengt Bejo haar nieuwste en recent gelanceerde rassen onder de aandacht. Daarnaast vinden er interne trainingsdagen plaats, zodat Bejo collega’s uitstekend op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en zij onze partners in de keten gespecialiseerd advies kunnen blijven geven.

Virtuele Première van Bejo rassen

Om onze uitgelichte rassen te presenteren aan onze klanten worden er diverse gewas/ras films gemaakt. Middels een onlinecampagne worden de filmpjes in de weken 38, 39 en 40 gepubliceerd. De focus ligt hierbij op de eigenschappen van de rassen en de mogelijkheden die deze bieden voor de markt; uiteraard toegespitst op telers, plantenkwekers, dealers en industrie. Om al een tipje van de sluier op te lichten zullen we rassen presenteren in de gewassen, wortel, kool, ui, sla, augurk en prei.  

Een voorbeeld hiervan is ons nieuwe vroege wortelras Narvik; een slank en glad Nantes-type met een goede smaak. Ook het witte kool bewaarras Axel (Bejo3268) zullen wij onder de aandacht brengen; dit is een sterk, gezond ras met een goede opbrengst. Ook Bowler zullen wij belichten: een uniform preiras met lange schacht, dat eenvoudig te schonen is.  
 
En zo zullen we nog veel meer rassen onder de aandacht brengen: volg daarom de virtuele ‘Première Bejo Varieties’ en blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. 

Blijf op de hoogte > #PBV20

Blijf op de hoogte > #PBV20